Flat Preloader Icon

Politica de Livrare a Produselor

Transport

1. Livrarile se vor efectua in termen de 2-10 zile de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) si 15-90 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt realizate la comanda, special, pentru clientul care a plasat comanda. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, Decorao, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate catre acesta in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data instiintarii.

2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Decorao, este efectuata prin intermediul curierului, iar pentru colete mari, pe langa curier, livrarea se poate face si prin mijloacele de transport proprii in orasele din apropierea punctului de lucru (raza judetului Dambovita).

3. Serviciul de livrare este disponibil numai pe teritorului Romaniei!

Livrarea produselor se va face pana in fata imobilului sau pana unde are acces masina. Clientul are obligatia ca la primirea marfii sa se organizeze pentru descarcarea produselor din masina. Nu este de datoria soferului sa descarce marfa din masina. Clientul este raspunzator de descarcarea, manipularea si transportarea coletelor in locuinta. Costurile unei livrari variaza intre 20 lei si 1000 lei in functie de valoarea produselor achizitionate. In momentul in care plasati comanda, pe site costul transportului se va calcula automat. Dupa confirmarea comenzii si a platii se stabileste impreuna cu clientul saptamana in care se face livrarea. Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului. Mobilierul se livreaza la colet. In cadrul pretului prezentat in pagina de produs nu se include si montajul.

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport. Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea produselor primite la preluarea din masina firmei de transport si de a semna si mentiona pe procesul verbal daca este vreun produs neconform. Daca produsele receptionate (dulapuri, comode, paturi etc) au in colete foarte multe placi sau foarte multe piese si este imposibila verificarea coletelor in interior, orice necomformitate a pieselor care se afla in mijlocul coletelor se poate sesiza, la deschiderea pachetelor, in maxim 24 ore de la primire, inainte de a se incepe montajul produsului. Orice neconformitate descoperita se comunica Vanzatorului detaliat la adresa de mail ciocoiurebeca@yahoo.com si totodata se vor atasa fotografii cu piesele necomforme, pachetul respectiv, etichetele lizibile. Nu se iau in calcul reclamatiile la care s-a inceput sau s-a incercat montajul sau reclamatiile la care le lipsesc elementele de identificare. Nu se iau in considerare reclamatiile facute la produsele tapitate voluminoase dupa transportarea lor in locuinta, exista riscul ca materialul sa se detrioreze in urma manipularii. Toate produsele tapitate trebuie verificate de fata cu reprezentantul firmei de transport.